Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Ο ΘΕΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ

Μεχρι σημερα οι μαθητες με Ειδικες  Εκπαιδευτικες ικανοτητες εκπαιδευονται σε συνθηκες που δεν τους παρεχουν τα απαραιτητα εφοδια ενταξης τους.
Οι μαθησιακες δυσκολιες ειναι ενα γενικευμενος ορος ο οποιος αναφερεται σε μια ετερογενη ομαδα προβληματων που εκδηλωνονται στην λειτουργεια και μαθηση της ομιλιας,της αναγνωσης,της γραφης,της κατανοησης των μαθηματικων.
Οι μαθητες με μαθησιακες δυσκολιες εχουν δεικτη νοημοσυνης στα παλισια του φυσιολογικου.Οι μαθητες αυτοι ενω ειναι ικανοι να μαθουν χρειαζονται περοσσοτερο χρονο απο ενα κοινο μαθητη.Το επιπεδο τους μπορει να ειναι και 2 χρονια χαμηλοτερο σε σχεση με την ταξη του,Ως εκ τουτου ,πολλες φορες δεν τα καταφερνουν με τις υποχρεωσεις τους στο σχολειο.

Το προβλημα οφειλεται σε δυσλειτουργια του Κεντρικου Νευρικου  Συστηματος,δεν μπορουν να κατανοησουν αφηρημενες εννοιες.Μεσα στη ταξη η προσοχη τους ειναι διασπασμενη ,οι απαντησεις γρηγορες και λανθασμενες αφου δεν τις σκεφτονται,και δεν εχουν καλη μνημη.
Τελος οι μαθησιακες δυσκολιες δεν μπορουν να θεραπευτουν,ειναι ενα προβλημα  που εχει το ατομο καθόλη τη διαρκεια της ζωής του, αλλα μπορει' να διαφερει ο βαθμος σε καθε ηλικια.Πολυ σημαντικο ρολο παιζει η πρωιμη παρεμβαση.

Τα αναλυτικα προγραμματα για τα ατομα με ειδικες αναγκες πρεπει να συντασσονται με επιπλεον κριτηρια,να ακολουθειται εξατομικευμενο εκπαιδευτικο προγραμμα,επειδη ο καθε μαθητης εχει μεν διαφορετικο προβλημα αλλα και δικη του ξεχωριστη προσωπικοτητα.

α] Σχολικη ετοιμοτητα
β]Βασικες σχολικες δεξιοτητες
γ]Κοινωνικη προσαρμογη
δ]Προεπαγγελματικη ετοιμοτητα
ε]Δημιουργικες δραστηριοτητες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου